اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی| سروصداهای عجیب لک و اعتراض شجاعی/ دلیل خوشحالی نکردن مهاجم پرسپولیس مشخص شد

در جریان نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی، حامد لک و بقیه بازیکنان حاضر در زمین واکنش‌های عجیبی از خود نشان دادند.

حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی| سروصداهای عجیب لک و اعتراض شجاعی/ دلیل خوشحالی نکردن مهاجم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در پایان نیمه اول با یک گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

* در جریان نیمه اول مسابقه به دلیل نبود تماشاگران سروصدای عجیبی در ورزشگاه ایجاد می‌شد. در یک نوبت بازیکنان نساجی در زدن ضربه کرنر تعلل کردند که حامد لک با جیغ و داد خطاب به داور گفت چرا کارت زرد نمی‌دهید؟ بعد از فریاد لک داور به بازیکن نساجی کارت زرد نشان داد.

* در صحنه‌ دیگری از مسابقه مسعود شجاعی به تصمیمات داور معترض شد که این اعتراض همراهی نیمکت‌نشینان نساجی را هم در پی داشت.

* مهدی عبدی بعد از به ثمر رساندن گل دستانش را بالا برد و خوشحالی نکرد. عبدی متولد قائم شهر است و در تیم جوانان پرسپولیس قائم شهر سابقه بازی دارد. مهاجم پرسپولیس به دلیل اینکه تیم شهرش گلزنی کرده، خوشحالی خاصی انجام نداد.

* بعد از گل تیم پرسپولیس ساکت الهامی با بهت و ناراحتی به بازیکنان تیمش نگاه می‌کرد و سپس به عملکرد یکی از مدافعانش معترض شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول